Veškeré informace můžete získat na adrese http://www.czechpoint.cz

Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál, tedy Czech POINT.
Aby bylo možné na kontaktním místě veřejné správy (Czech POINT) úspěšně získat výpis nebo učinit podání, je zapotřebí s sebou přinést obvykle tyto podklady:
- Doklad totožnosti
- Plná moc (v případě zmocněnce)
- Rodný list dítěte či soudní rozhodnutí (v případě zákonného zástupce)
- Doklad o oprávnění zastupovat danou organizaci (v případě statutárního orgánu právnické osoby, vedoucího orgánu veřejné moci apod.)
- Peníze (na uhrazení poplatku za provedený úkon)
- Dokument ke konverzi (v případě konverze dokumentů; listinný či elektronický uložený na CD/DVD či v Úschovně)
Některé agendy nevyžadují ověření totožnosti žadatele, a pak není vyžadován doklad totožnosti, plná moc, doklad o zastupování, ani doklad o oprávnění zastupovat danou organizaci.
Výše poplatku závisí na konkrétní agendě.
Služby Czech POINT pro veřejnost lze obecně rozdělit do těchto kategorií:
- výpisy z informačních systémů veřejné správy – např. výpis z Rejstříku trestů nebo Katastru nemovitostí
- podání vůči státní správě – např. ohlášení živnosti do registru živnostenského podnikání
- základní registry – např. výpisy ze základních registrů, nebo podání žádosti o změnu údajů
- datové schránky – např. žádost o zřízení datové schránky, žádost o zneplatnění přístupových údajů a vydání nových, atd.
- konverze na žádost a související služby – Úschovna a Centrální úložiště ověřovacích doložek
- zprostředkovaná identifikace osoby
Ověřené výstupy z CZECH POINTu můžete získat na oddělení Matriky a evidence obyvatel na našem úřadě.
Úřední doba
- Pondělí: 8:00 - 11:00, 12:00 - 17:00
- Středa: 8:00 - 11:00, 12:00 - 17:00
- Pátek: pouze na objednání: 8:00 - 11:00, tel. 377 534 603